Motigo Webstats - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller
Gratis teller Dr. Tullio Simoncini en....'Kanker is een Schimmel': Bericht Kyle (pro en contra)

dinsdag 22 januari 2008

Bericht Kyle (pro en contra)

Deel van een ingezonden bericht Kyle (14 januari 2008), dat te vinden is op het forum van kanker-therapie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik volg al een tijdje de informatie op de verschillende fora over de therapie van Dr. Simoncini. Er vormden zich pro en contra groepjes, en af en toe gaat het er ( door emotie) hard aan toe. Inmiddels is er inhoudelijk al meer interactie. Wellicht kan ik hierin ook een bijdrage leveren. Wat me verbaasd heeft, is dat iedereen ( de pro's daargelaten) een mogelijke oplossing voor kanker zo snel uit de lucht mept.

Kan iemand me uitleggen waarom we niet allemaal blij zijn dat er blijkbaar aanwijzingen zijn dat we in het onderzoek naar de genezing van kanker ergens een verkeerde afslag hebben genomen? Zou dat niet verklaren waarom de medici tot nu toe nog steeds geen oplossing hebben voor kanker...? Kan iemand me uitleggen waarom er miljoenen gaan naar onderzoek naar de oorzaak van kanker, maar waarom ik zo weinig hoor over de genezing van kanker? Kan iemand uitleggen welke redenen er zijn om niet van het gebaande pad af te wijken....? Lees verder op forum 'kanker-therapie' via onderstaande link......

http://www.kanker-therapie.nl/kankertherapie-forum/viewtopic.php?t=3

Geen opmerkingen:

www.succesboeken.nl