Motigo Webstats - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller
Gratis teller Dr. Tullio Simoncini en....'Kanker is een Schimmel': Inleiding en wat vooraf ging

vrijdag 28 december 2007

Inleiding en wat vooraf ging

Jaarlijks overlijden wereldwijd meer dan 8,5 miljoen mensen aan kanker en dit aantal blijft nog steeds stijgen. Mijn moeder is overleden (1999) aan meerdere vormen van kanker en mijn vader heeft de ziekte van Kahler, mijn buurvrouw (54) was uitbehandeld en inmiddels overleden (25 augustus 2007) en zo kunnen we natuurlijk nog wel even doorgaan want iedereen wordt er vroeg of laat, direkt of indirekt, mee geconfronteerd. Begin 1900 kregen 1 op de 100 mensen kanker. Heden ten dagen is dat 1 op 3 en de tendens op korte termijn is zelfs 1 op de 2 mensen. Wat is er misgegaan met de mensheid, dat dergelijke, zeer drastische verhogingen konden plaatsvinden en waarom is kanker nog steeds, maar beperkt, te genezen, na ruim 100 jaar onderzoek?

Nadat bijna 10 jaar geleden mijn moeder werd getroffen door enkele vormen van deze ziekte en net als zovelen, na de reguliere behandelingen, uiteindelijk de mededeling -uitbehandeld- kreeg, had ik mezelf al uitgebreid geinformeert m.b.t kanker. Ik heb toen middels internet en het alternatieve circuit gezocht naar mogelijkheden om haar alsnog te helpen, danwel haar leven te verlengen en/of de kwaliteit te verbeteren. Hieraan is destijds aandacht besteed door een dagblad, middels een groot artikel.

Toen mijn buurvrouw begin augustus, - en dagelijks helaas ook zeer veel anderen -, deze gevreesde mededeling -uitbehandeld, danwel het doodvonnis- kreeg, wilde ik me wederom gaan informeren via het internet met dezelfde doelstelling als destijds bij mijn moeder.

Ik had toen net (30 juli 2007), een zekere Drs. H.J. (Henk) Trentelman gehoort op radio Gelderland, in gesprek met Peter van de Hout.

Hij vertelde over zijn boek “Voor en na de Diagnose” en hoe hij prostaatkanker alternatief had overleeft, terwijl zijn hele familie (vader, moeder, broer en zus) regulier aan kanker waren overleden. Ook vernam ik terloops dat er al jarenlang een geneesmiddel tegen vele vormen van kanker zou bestaan (natriumbicarbonaat) waarmee werd en wordt gewerkt door Prof.Dr. T.Simoncini. Hij is oncoloog, chirurg, endocrinoloog, diabetoloog, doctor in de natuurkunde en filosofie en hij is 20 jaar als hoofd Oncologie verbonden geweest aan een vooraanstaand ziekenhuis in Rome.

Hierna begon mijn speurtocht op het internet, dat uiteindelijk heeft geleid tot een..... ONGELOFELIJK, danwel SCHOKKEND verslag met als conclusie: ER IS EEN GENEESMIDDEL TEGEN KANKER, MAAR WORDT DOODGEZWEGEN. Waarom? Waarschijnlijk vanwege de grote economische en financiele belangen die er spelen. Het leven en lijden van mensen met kanker wordt daar ondergeschikt aan gemaakt. Voorzichtig uitgedrukt.....verschrikkelijk en schandalig. Hoever kan de mensheid zichzelf nog verlagen?

Inmiddels is het verslag (ligt ter inzage) uitgegroeid tot een dossier en hebben wij zeer regelmatig kontakt met Henk Trentelman en een grote groep andere personen, waaronder artsen/juristen en genezen patienten van Simoncini (zie video-links).

Deze groep personen hebben de krachten inmiddels gebundeld met als doelstelling om “De Boodschap” verder te verspreiden. Dat het recht moge zegevieren in het belang van alle huidige en toekomstige kankerpatienten en wel zo snel mogelijk want vele patienten hebben nog maar weinig tijd.

Geen opmerkingen:

www.succesboeken.nl